čtvrtek 1. května 2014

D@ve v síni slávy!

Nedávno jsem chtěl při intenzivním plnění školních povinností přijít na jiné myšlenky, a tak jsem se "zamyslel" nad tématem do duelu v Klubu snílků. A protože jsem byl jediný, kdo se do duelu přihlásil, vyhrál jsem, čímž jsem byl zapsán do facebookovské síně slávy. A můj blog je tam popsán tak hezky, že se tím prostě musím pochlubit:

Blog ktorý vám dnes predstavím nepatrí nikomu inému ako víťazovi prvého duelu od znovu rozbehnutia Aurory, D@veovi z http://david-kucera.blogspot.cz/.
Prvé čo návštevníka ihneď upúta je síce jednoduchý ale originálny design, ktorý však svojou jednoduchosťou nie je vôbec vtieravý. Pozornosti návštevníka zároveň neunikne ani rovnako originálne pomenovanie jednotlivých častí v menu ako aj názvy samotných rubrík. Zároveň aj napriek prvotnému dojmu jednoduchosti, sa človek v dielach tohto blogera stretáva s vierou, ktorou je takpovediac presiaknutý celý jeho blog. Je obdivuhodné keď človek aj v modernej spoločnosti dokáže otvorene prezentovať svoj názor a vieru, nech už verí v Boha s veľkým B, v seba, alebo v čomkoľvek inom. Ak aj vy ste toho názoru, tak vám rozhodne odporúčam navštíviť tento kútik internetu, pretože okrem úvah v ktorých autor častokrát prekvapí, (je totiž zriedkavé aby čitateľ odhadol už z nadpisu, čím sa konkrétna úvaha bude zaoberať) môžete nájsť aj samotné piesne z dielne autora ako aj knižné tak aj filmové recenzie a množstvo ďalších zaujímavých vecí. Nie som si však istá či sa to všetko s čím sa tam človek má možnosť stretnúť dá dostatočne podrobne popísať slovami. Najúčinnejšie však bude asi keď sa o mojich slovách presvedčíte na vlastné oči.
Víťazný príspevok: http://libere.blog.cz/1404/aprilovy-duel-2014

Tímto chci tedy poděkovat blogerce Dorce Jeseňské za tento milý popis a všem čtenářům, co mě rádi čtou - vážím si toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)