úterý 3. června 2014

Babu(,) nebo Boha?

V očích muže nejkrásnější objekt je žena,
jako bych já nebyl zdejší holku když nemám!
Lidé se mě často ptají, jestli babu mám...
Pokud na ni stále hrají, klidně jim ji dám!

Ježíš nikdy neměl babu, přesto změnil svět,
vztahy pro něj nejsou tabu, není zapšklý děd.
Nechci fňukat, že jsem single, že jsem pořád sám,
že se chovám jako ksindl, i když Boha znám.

Bral bych radši holku pravou než na vše levou,
po všech stránkách hravou, zdravou, ne však se slevou!
Líbí se mi, když má slečna ryzí hodnoty,
nesleví z nich, vždy je vděčná za směr čistoty.

Věřím, že mě Pán Bůh vede, že mě dobře zná,
proč mi ale pusa jede, že jsem pořád sám?
Po rozchodu sto důvodů proč být radši sám,
ale když se to pak srovná, babu zas hledám.

Po kom vlastně více toužím – po Bohu, či babě?
Myšlenkami víc se soužím, čím víc věřím slabě.
Chci se ve všem líbit Bohu, být s ním v souzvuku,
pak snad jednou budu žádat - o nohu, či o ruku?

Získám-li pak její srdce, učiníme slib,
nejdřív kostel, potom postel - to není žádný vtip.
Kariéru omezíme ve prospěch rodinky,
život podle Bible šlape jako hodinky.

Země česká, ten domov můj, kéž zná Ježíše,
se svou láskou chtěl bych kázat: „Zemřel a byl vzkříšen!“
Ze mě až pak bude dědek a bába bude z ní,
každý z lidí bude svědek, že naše láska zní!


Doplňující odkazy

4 komentáře:

  1. Dobrá básnička :D Teď jsem na bloku taky psala na podobné téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jj, koukal jsem a myslím, že i komentoval... :)

      Vymazat
  2. Pěkná, s vtipem a přitom na vážné téma. Vykouzlí úsměv na tváři. Kéž by takto smýšlejících bylo víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Humor mi pomáhá dívat se na věci z různých úhlů pohledu.

      Vymazat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)