sobota 20. února 2016

Mám já házet hrušku?

V lásce říkat nepříjemný věci
a pak jen slyšet: "To jsou teda kecy"?

Milovat své nepřátele, to dá teda fušku!
Když hází po mně pomluvami, mám já házet hrušku?

Pomoz mi, Bože,
odstranit nože
z mojí řeči.
Má duše brečí,
po spáse ječí
mých nepřátel.

Kéž jsem Tvým nástrojem,
skalpelem i pohlazením,
vedený Tvou rukou.

Tobě patří všechen soud,
chci žehnat nepřátelům,
co maj plnou hubu Tebe,
a chovají se, jako bys nebyl...

Proč jsem v jejich očích debil?

Pomoz mi, Bože,
odstranit nože
z mojí řeči.
Má duše brečí,
po spáse ječí
mých nepřátel.

Zachraň mě od lidí zlých,
od pomlouvačů a žváčů na náměstích,
co lidem hrozí Tvojí pěstí,
aniž by tušili, co opravdu chceš.

Proč tak často vítězí lež?

Tvé milosrdenství až k nebi sahá,
až do mraků věrnost Tvá.
Bez Tvé blízkosti je duše nahá,
s Tebou se smutek zvládnout dá!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)