čtvrtek 8. prosince 2016

Koule není kruh, pastor není Bůh

"Koule není kruh, pastor není Bůh" - od doby, co jsem zaslechl toto výstižné rčení, nepřestal jsem mít zalíbení v jeho kráse a výstižnosti. Dosud mi pomáhá v tom, abych se na druhé nevytahoval proto, že věřím v Krista a ZNÁM pravdu.

Nejsem sice pastor, ale myslím si, že je natolik důležité pro každého křesťana (a vlastně i nekřesťana) udržet si v srdci pokoru a stále si to připomínat - proto vznikla následující písnička. Ano, dělám si v ní legraci ze samolibého duchovního, který sám sebe bere příliš vážně. Snad mě za to někdo neupálí! :-)


Koule není kruh, pastor není Bůh


Jsem pastor,
mám svůj sbor,
na tvůj vzdor
mám svůj názor,
dej si pozor!

Říkáš mi, že koule není kruh,
a proto ani já nejsem Bůh!

No to je přece jasný!

Ó, jak jsem krásný,
mám své zkušenosti
a vědomosti
teologické,
metafyzické,
zcela praktické,
a mám vždy pravdu,
to je logické!

Vždyť jsem pastor,
mám svůj sbor,
na tvůj vzdor
mám svůj názor,
dej si pozor!

Říkáš mi, že nejsem vševědoucí,
že samolibost má je dechberoucí!

No vždyť já jsem tady vedoucí!

Já jsem vedoucí, já jsem king,
v samochvále nejsem flink,
jsem tvůj pastor, mám svůj sbor,
na tvůj vzdor mám svůj názor!

Dej si pozor!

2 komentáře:

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)