neděle 16. července 2017

Můj Bůh je víc

Při četbě Jóba mě zaujmul jeho postoj vůči Bohu, že mu chce důvěřovat, i když by k tomu neměl žádný důvod, když by všechno a všichni byli proti němu... Tak jsem se rozhodl, že nechci, aby Bůh pro mě byl jen dojná kráva...

Můj Bůh je víc než dojná kráva,
která mléko a sýr dává.
Mám ho rád i v časech trýzně,
v časech zlých i v časech žízně.

Můj Bůh je víc než hodnej strejda,
kterej celým světem hejbá.
Mám ho rád, i když jsou tací,
kteří na něj zlobu zvrací.

Můj Bůh je víc než krásnej pocit
ráno, když jsem slastně procit.
Mám ho rád, i když to věrně
často vidím všechno černě.

Můj Bůh je víc než pastor káže,
často se mé srdce táže.
Mám ho rád a stále žasnu,
všechen šum když v srdci zhasnu.

Můj Bůh je víc než moje duše,
utěšuje, když jsem zkrušen.
Mám ho rád, vždyť se mnou je,
vděčně zpívám: ou jé, ou jé!

Můj Bůh je víc než bytost vyšší,
slyší ho ti, kdo jsou tišší.
Mám ho rád, vždyť je to Ježíš!
Jestlipak mu taky věříš?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)