pátek 16. února 2018

Vytržení a czexit

Učení o vytržení nezdá se mi,
ani touhu po czexitu nesdílím.
Když dentista v ústech s péčí vrtá se mi,
po vytržení zubu pěkně zakvílím!

Proč furt chceme zdrhat pryč?
Vážně je vše kolem kýč?

Říká se: "Když ti někdo život ničí,
usměj se a prašť ho tyčí."
Mně se ale více líbí odpouštění,
proč ho kolem mě tolik není?

Proč furt chceme zdrhat pryč?
Vážně je vše kolem kýč?

Říká se: "V Praze je blaze a draze"
a že v Boha věří jen blázen.
Radši chci být blázen a bláznivě milovat,
než bez Boha a s Tomiem se strachovat.

Proč furt chceme zdrhat pryč?
Vážně je vše kolem kýč?

Říká se: "Obrať se, nebo shoř!
Vždyť smrdíš jako tchoř!"
Kéž můj život Bohu i lidem voní
a útěchou jsem těm, co slzy roní!

Proč furt chceme zdrhat pryč?
Vážně je vše kolem kýč?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)