pondělí 8. června 2020

Nejlepší sport

Nejlepší sport je kafe a dort!
Radost mám denně z osobáku.
Nejlepší sport je kafe a dort!
Dáme si ještě do čumáku?

Kávička, věneček, rakvička,
sladce nám začíná písnička.
Sladkosti cpem si do tělíčka
a potom dáme si šlofíčka.
Je mi tu s váma milo,
přibírám další kilo!

Nejlepší sport je kafe a dort!
Radost mám denně z osobáku.
Nejlepší sport je kafe a dort!
Dáme si ještě do čumáku?

A jaké dobrůtky máme dál na stole?
Špička a indián, punčák a kremrole.
Bříško se rozpíná, pásek je povolen,
má štíhlá linie smíchy jde do kolen.
Je mi tu s váma milo,
přibírám další kilo!

Nejlepší sport je kafe a dort!
Radost mám denně z osobáku.
Nejlepší sport je kafe a dort!
Dáme si ještě do čumáku?

Je smyslem života být velká bečka?
Cukrátka s návnadou žrát, umřít a tečka?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)