pondělí 12. července 2021

So sad!

 Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny.


Jsem slušný kuřák, sousedy neprudím,
nefajčím z okna, kouřem je neudím.
Neprdím v posteli, ale na záchodě,
nekouřím na balkóně, ale v přírodě.

Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny.


Jsem slušný pejskař, s mazlíkem chodím ven,
z okna netrčí psí prdel od hoven.
Neštěká psík, nevyje ráno, celý den,
svědomitě uklízím bobky před vchodem.

Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny.


Jsem slušná kosmetička podlahových krytin,
v noci spinká lux, pračka, vrtačka.
A když k uklízení náhle slinu chytím,
ovládnu se, ovládnu se, je to brnkačka!

Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny.


Jsem slušný fanatik, z okna o pekle křik
se neline, jémine!
Na sídlištích nekřičím do mikrofónu,
svůj život ladím do ladných tónů!

Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny.


Jsem slušný manžel, svou ženu nemlátím,
květiny jí nosím, tím ji vždy uchvátím.
Ona mě má ráda, nezvyšuje hlas,
milujem se, milujem se šťastně zas a zas!

Jsem slušný soused,
nejsi ze mě "so sad",
všichni mě maj rádi, jsem ohleduplný.
V jiných vchodech rvou se,
v našem milujou se,
sousedi tu nedělaj vlny
ani potopu ze stropu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)