úterý 13. srpna 2013

Zastavíš čas?

Když jsem se dneska polil čajem, chvíli potom jsem si vzpomněl na svou 3 roky starou píseň Zastavíš čas, která vznikla jednoho večera, když jsem pil čaj a modlil se. V ten samý rok vznikla ještě nahrávka písně, kterou si můžete poslechnout na mém bandzone.


Zastavíš čas?

Lidi se maj,
když pijou čaj.
A já se mám,
že Tebe znám!

Tebe já znám
a radost mám.
Nevyrovnáš
se představám.

Můj Bůh jsi Ty,
v srdci biješ.
Vždy svými rty
povzbuzuješ.

Chci tě znát víc,
slyšet tvůj hlas.
Co mi chceš říct?
Mluv prosím zas.

Vyndej zátky
z mojich uší.
Chci mít zpátky,
co mi sluší.

Chci mít Tebe
v celé kráse.
Proč sám sebe
okrádám se?

Nenahradí
mi tě práce.
Dost mi vadí
se Ti ztrácet.

Nejlepší čas
s Tebou je vždy.
Zastavíš čas?
Jen já a Ty…



Související články

6 komentářů:

  1. To je moc krásná písnička! Musím říct, že mě určitým způsobem dojala. Čas s Bohem je opravdu ten nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem Bohu vděčný za to, že krásný čas s Ním způsobil tuhle krásnou písničku :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s Lúthien. Je to krásná píseň, která mi mluví z duše. Všichni křesťané by si občas znovu měli uvědomit, že se máme snažit slyšet Boží hlas a mít srdce otevřené a porozumět, co nám chce Bůh říct. Vždyť On zná naše srdce líp, než my sami! Davide, máš můj obdiv, že píšeš texty, které osloví snad každého rozumného člověka, který hledá Pravdu. Tvůj blog sleduju delší dobu a vždy se těším na každý nový článek. Umíš skvěle argumentovat, třeba v dubnovém článku "Odborníku na Bibli" radím uzel. Jen tak dál! Držím palce! Bůh ti žehnej. Tvůj čtenář Max

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maxi, díky za Tvá povzbudivá slova. Chci rozvíjet obdarování, která mi Pán dal, a mám radost z toho, když tento blog může pomoci lidem být Bohu blíž. Díky za Tvou věrnost mému blogu, vážím si toho!

      Vymazat
  3. Jak dokážeš úžasně vyjádřit své pocity. A ještě se shodují s mými, pecka!:) Skvělá píseň. Bůh Ti žehnej ve Tvém životě!

    OdpovědětVymazat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)