neděle 12. června 2016

Ňák se v sobě nevyznám

Těžké situace člověka přivádí blíž k Bohu. Jednou z takových situací může být i odmítnutí od holky. A o tom je následující písnička.



Raduji se, Bůh je se mnou,
smutno je mi, že jsem sám,
ňák se v sobě nevyznám.

Holku nemám, Boha ano,
raduji se každé ráno,
když ten svůj chtíč překonám.

Ref.:
Proč leze mi to na palici,
když tě, Bože, nechválím?
K té pravé chtěl bych souřadnici,
snad se zase nespálím...

Pomoz mi s tím, prosím, Pane,
chci tím pravým pro ni být.
Kéž má láska k Tobě vzplane
vždy, když toužím smutkem hnít.


Proč mě holky odmítají
s vysvětlením, že jsem fajn?
Co proti mně pořád maj?

Buď se cítí nezralé,
nebo se jim líbí jiný.
Proč mám z toho pocit viny?

Ref.

Hledám holku hodnou, hezkou,
kde se skrývá zbožná žena?
Je to jehla v kupce sena?

Nechci smutnit v čekárně,
ale čekám na Tebe
a těším se do nebe.

Ref.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)