středa 15. května 2013

Sprchuju se strašně rád

Písničku Sprchuju se strašně rád jsem složil 27. 10. 2006 v Praze na koleji Sázava v pátém patře krátce po tom, co jsem si dal skvělou sprchu. Hlavní myšlenka písně je zřejmá: Protože mě má Pán Ježíš rád, chci mít pořád čisté srdce, které se mu líbí. Proto nechci otálet s vyznáváním hříchů (smrdět), ale aplikovat verš z 1. listu Janova:
Jestliže doznáváme své hříchy, on je tak věrný a spravedlivý, že nám hříchy odpouští a očišťuje nás od každé nepravosti. 1J 1,9
Píseň si můžete poslechnout tady.


Sprchuju se strašně rád,
sprchuju se strašně rád.
Vím, že mě má někdo rád,
sprchuju se strašně rád.

Celej život, každej den
v ohrožení velkým jsem…
Nechci špínu, nechci smrad,
sprchuju se strašně rád.

Malá špína není nic,
bude jí pak čím dál víc.
Zažírá se do kůže,
jenom sprcha pomůže.

Rejžák, mejdlo, soukromí,
zpytování svědomí.
Někdy to i zabolí,
ale špína povolí.

Čistota je jistota
voňavého života.
S Bohem žít a čistý být,
nechci smrdět, nechci hnít.

2 komentáře:

  1. To je tak úžasně trefná písnička. :) Je úžasné, jak je Pán milosrdný a dokola nám odpouští naše provinění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tu Boží nekonečnou trpělivost nechápu, ale jsem za ni vděčný a chci být Pánu Ježíši víc a víc podobný ;)

      Vymazat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)